40✖

هیـــس...بـآ تَلــنگـــرــے مــے بــارَم










به هــــــمـان سـادگـی

کـه کـــــــلاغ ِ سـالـخـورده

بـا نـخـستـین ســــــوت ِ قـــــــطـار

سقـف واگـن مـتــــــــروک را

تـــــــــرک می گـویــد

دل ،

دیـگــــر

در جـای خـود نیـسـت

بـه همـیـن ســادگـیــــــ



نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت15:21---13 دی 1391
گاه آمدنم بهر نوشتن برای توست
اما بودنت حتی در خاطره ای محو و تلخ
برای من فرصتیست تا به تماشای تو بنشینم
نخواهم نوشت تا زمانی که هستی
ثانیه ثانیه ام برای دیدن توست...


سلام سها جونم.آجی ناراحت نشو، بخدا امتحان دارم!!درکم کن!وگرنه من کی فراموشت کردم!؟درهرصورت بازم معذرت میخام.راستی این چندتا مطلبی که نوشتیو خوندم!!باورکن خیلی ناز بودن و به دلم نشستن!مرسی که هنوز به یادمی و فراموشم نکردی!فدات بشم عشقم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ 11 / 10برچسب:,سـاعت نويسنده わかりません
яima

Årchïves
Lïnks

ÐÈsigner

Rima tools